Geoblog.pl    miru6    Podróże    Tajlandia-Laos-Kambodża (marzec 2014)    Dzień 6. Chiang Mai

Dzień 6. Chiang Mai

Tajlandia, Chiang Mai

Po wczorajszym pijaństwie nie specjalnie chce nam się wstać. To taki leniwy bezproduktywny dzień. Ja co prawda koło 10-11 robie rundkę po okolicznych świątyniach (które wcześniej widzieliśmy w nocy), ale dopiero koło 13 udaje mi się ściagnąć chłopaków z łóżka i namówić na jakieś aktywności. Decydujemy się na Doi Suttep. Rowery o tej porze (a jest już 14) odpadają. Decydujemy się na skutery. Mamy trochę obawy ze względu na ruch uliczny i brak doświadczenia. Jednak prawdziwy problem okazuje się przy próbie wypożyczenia skutera. Jedne wypożyczalnie nie chcą nam dać ze względu na brak prawa jazdy, inne nie mają aktualnie skuterów, a jeszczez inne zamykają się bardzo wcześnie - np. o 18:00 co uniemożliwi nam oddanie skuterów tego samego dnia (konieczne gdyż następnego dnia o świcie wyjeżdżamy). Czas ucieka. Decydujemy się na podwóz sawngthaew. Normalny koszt to 50bht za przejazd w jedną stronę. My płacimy 150bht za 2 strony gdyż jest problem z uskładaniem ludzi. Samo Doi Sutep nie specjalnie. Świątynia co prawda ładna, ale mamy już przesyt. Próbujemy zrobić zrobić okoliczny wodospad, ale wszędzie jest za daleko, a my uwiązani do naszego transportu. Ogólnie czas stracony. Wieczorem internet, basen i "ładowanie baterii". Robie sobie spacer po bardziej odległych częściach Chiang Mai gdzie nie ma tylu turystów.